Tom/Volume 10; Numer/Number 3 (39)/2015: 156-158
ISSN 1895-692
Profesjonalna recepcja stomatologiczna. Część I
Professional dental reception desk. Part I
Ewa Doros1,A,B,C,D,E,F
1 certyfikowany coach EPC i trener biznesu
Authors’ Contribution: A - Study Design, B - Data Collection, C - Statistical Analysis, D - Data Interpretation, E - Manuscript Preparation, F - Literature Search, G - Funds Collection
Received: 29.05.2015. Accepted: 29.06.2015. Published: 04.08.2015
Prawa autorskie przeniesione na Wydawnictwo AS MEDIA
STRESZCZENIE
W dzisiejszych czasach gabinety stomatologiczne inwestują w odpowiedni dobór pracowników recepcji. Osoba pracująca na stanowisku recepcjonistki stomatologicznej jest odpowiedzialna nie tylko za umawianie pacjentów na wizyty, ale także za budowanie wizerunku praktyki i relacji z pacjentami. Artykuł przedstawia cechy dobrej recepcjonistki, a także omawia takie zagadnienia jak profesjonalny wygląd oraz zachowanie.
SŁOWA KLUCZOWE:
recepcja, recepcjonistka, strój, wizerunek, wygląd, zachowanie
SUMMARY
Nowadays, dental offices invest in proper choice of reception workers. The person working at dental reception desk is responsible not only for scheduling but also building the image of the practice and establishing the rapport with patients. This paper presents features of the good dental receptionist and shows problems of professional look and behavior.
KEY WORDS:
reception desk, receptionist, outfit, look, image, behavior