ASYST HIG STOMATOL
Tom/Volume 8; Numer/Number 4 (32), 2013: 164-167
ISSN 1895-6920
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Asystentka wizytówką gabinetu
The assistent as a visitcard of the dentist office
dr Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, Uniwersytet Łódzki
STRESZCZENIE
Na satysfakcję pacjenta – nabywcy świadczenia stomatologicznego wpływa postawa wszystkich zatrudnionych w gabinecie osob. W artykule przedstawiono mechanizm powstawania zadowolenia pacjenta z kontekstu usługowego oraz zaprezentowano wyniki badań dotyczących oczekiwań pacjentów w zakresie postaw i działań personelu pomocniczego gabinetu stomatologicznego.
SŁOWA KLUCZOWE: satysfakcja, oczekiwania pacjentów
SUMMARY
The patient’s satisfaction is up to attitude affects all persons employed in the dentist office. The article presents the mechanism of the patient satisfaction with the service context, and shows the results of studies on patients' expectations in terms of attitudes and support staff the dentist office.
KEY WORDS: satisfaction, expectations of patients