ASYST HIG STOMATOL

Tom/Volume 8; Numer/Number 4 (32), 2013: 164-167
ISSN 1895-6920

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

 

Asystentka wizytówką gabinetu

The assistent as a visitcard of the dentist office

dr Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, Uniwersytet Łódzki

STRESZCZENIE

Na satysfakcję pacjenta – nabywcy świadczenia stomatologicznego wpływa postawa wszystkich zatrudnionych w gabinecie osob. W artykule przedstawiono mechanizm powstawania zadowolenia pacjenta z kontekstu usługowego oraz zaprezentowano wyniki badań dotyczących oczekiwań pacjentów w zakresie postaw i działań personelu pomocniczego gabinetu stomatologicznego.

SŁOWA KLUCZOWE: satysfakcja, oczekiwania pacjentów

SUMMARY

The patient’s satisfaction is up to attitude affects all persons employed in the dentist office. The article presents the mechanism of the patient satisfaction with the service context, and shows the results of studies on patients' expectations in terms of attitudes and support staff the dentist office.

KEY WORDS: satisfaction, expectations of patients